נושא: סתם בשביל הדיון תאריך: 3/18/2012 12:19:00 AM
מחבר/ת: זיו פרץ
תסביר לי למה עדיף לדעתך ה- ELITE על ה-COMP? (לא מתכוון לEVO)
חוץ מאולי זה שב-ELITE יש BRAIN אתה מקבל XTR במקום X9? חוץ מבלינג זה לא באמת משנה ואני אישית מעדיף סראם. יש פוקס ולא רוקשוקס? לדעתי עדיף הרוקשוקס. קראנק קרבון? אפשר גם בלי (למרות שמגניב עם) גלגלים. ה- trsverse באמת נראים ומרגישים אחלה.
הקיצר נראה לי שהמפרט ה"נחות" לא באמת מפריע שבסך הכל מה שבאמת חשוב, ואנשים נוטים לשכוח את זה, זה השלדה.
יותר כואב לשבור מעביר אחורי XTR (;
אין לי שום דבר נגד אף אחד מהדגמים. סתם מפריע לי הדעה שעדיף מכלולים יותר יקרים. ואני בטוח שהבחור יידע לעשות את השיקולים שלו. ולדעתי הוא ייסתפק ברגילות לא נראה לי שהוא באמת צריך את הEVO
אגב נשמע כאילו אתה התפשרת בשלדה בשביל לקבל מכלולים יותר יקרים. ב-stumpy FSR יש גם שינוים בגיאומטריה של השלדה, ולא רק במהלך מתלה, בין ה-EVO ללא EVO
אגב 2. איזה צבע שלך? שלי הצהוב אדום המגניב הזה (:
|