הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/18/2012 12:26:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  נראה כאילו
נושא: נראה כאילו תאריך: 3/18/2012 12:26:00 AM
מחבר/ת: זיו פרץ

אם לא תעשה הצלבות זה אמור לעבוד. אבל יהיה טיפה יותר עומס על המערכת.

אני הייתי מחליף שרשרת בייחוד אם הגיע זמנה (היא נקרעה וזה). ולא, לא הייתי מוסיף עוד שתי חוליות. לדעתי זה שעטנז מיותר.
אבל אם אתה ממש לא רוצה להחליף את השרשרת גם זה עשוי לעבוד.


חזרה לפורום