נושא: איך להחליף שמן במערכת ברקס ? תאריך: 3/18/2012 10:47:00 AM
מחבר/ת: יוסף חורי
יש לי ברקסים של פורמולה ! עכשיו מצאתי ביוטיוב את הסירטון הזה http://www.youtube.com/watch?v=Iclu9jx2foI עכשיו הוא מסביר על בלידינג אבל הוא נותן כמה הערות חשובות ! מישו יכול להסביר לי שלב אחרי שלב איך מחליפים שמן במערכת כמו בסירטון ?
|