הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/18/2012 10:47:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוסף חורי עם תוכן  איך להחליף שמן במערכת ברקס ?
נושא: איך להחליף שמן במערכת ברקס ?  תאריך: 3/18/2012 10:47:00 AM
מחבר/ת: יוסף חורי

יש לי ברקסים של פורמולה !
עכשיו מצאתי ביוטיוב את הסירטון הזה http://www.youtube.com/watch?v=Iclu9jx2foI
עכשיו הוא מסביר על בלידינג אבל הוא נותן כמה הערות חשובות !
מישו יכול להסביר לי שלב אחרי שלב איך מחליפים שמן במערכת כמו בסירטון ?


חזרה לפורום