הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/18/2012 10:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  הייתי שמח להסביר לך
נושא: הייתי שמח להסביר לך תאריך: 3/18/2012 10:26:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

אבל לדעתי לא לומדים דברים כאלה בהתכתבות.
אם אתה לא בטוח בעצמך לך לחנות ותבקש מהם שם לעשות את זה ולהיות נוכח כשעושים את זה. ואז תבקש מהמכונאי להסביר לך מה הוא עושה ופעם הבאה תעשה לבד.

או שתנסה לבד ואם לא יעבוד אז ראה פסקה קודמת.


חזרה לפורום