טקסט הודעת פורום
3/20/2012 2:13:00 AM
roni
כמה כן שווה?
נושא:
כמה כן שווה?
תאריך:
3/20/2012 2:13:00 AM
מחבר/ת:
roni
ממש תודה על המענה.
כמה כן שווה לשלם עליהם באותו מפרט,
בוא נגיד אם אני מוצא כאלו בשנתון 2009-2010?
חזרה לפורום