הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/20/2012 2:13:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  roni עם תוכן  כמה כן שווה?
נושא: כמה כן שווה? תאריך: 3/20/2012 2:13:00 AM
מחבר/ת: roni

ממש תודה על המענה.

כמה כן שווה לשלם עליהם באותו מפרט,
בוא נגיד אם אני מוצא כאלו בשנתון 2009-2010?



חזרה לפורום