נושא: אופני נשים, אופני הרים, התייעצות תאריך: 3/20/2012 2:26:00 PM
מחבר/ת: Odpr Po
ברשותי אופני הרים מסוג HARO SPORT , ממש טובים, מבחינת עלות תועלת, חברתי חושבת לרכוש גם זוג כזה, האם יש חברות אחרות שטובות ודומות לHARO שנותנות פחות או יותר אותם מכלולים (כמו בלמים הידראולים.) והאם יש משהו טוב יותר לנשים מבחינת גאומטריה?
|