נושא: רעיונות תאריך: 3/21/2012 9:19:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
מבחינת עלות/תועלת יש גם את מרידה, GT, mongoose אשר ידועים גם באיכותם ביחס למחיר.
מעט יקר יותר אבל מעולה בדגמי הכניסה יש את giant ו-specialized.
שים לב: בלמים הידראוליים ברמת הכניסה לרוב פחות טובים מבלמי חישוק. (מצד שני, אופניים עם בלמי דיסק גרועים כוללים את ההכנות לשידרוג (נאבה עם חיבור לדיסק)
יש דגמים לנשים, קח בחשבון שיהיה קשה למצוא, וקשה הרבה יותר למכור בגלל מיעוט הביקוש. וכאשר הקרביות עולה, בכלל אין מה לדבר על אופני נשים. אין. ובהלצה קלה, אין בעיה לנשים להניף רגל מאחורי הכיסא - זה לא שצריך top tube נמוך בשביל השמלה.....
|