הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/21/2012 10:23:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Odpr Po עם תוכן  אכן,לא הבנתי באמת
נושא: אכן,לא הבנתי באמת תאריך: 3/21/2012 10:23:00 AM
מחבר/ת: Odpr Po

מה באמת הקטע עם דגמי נשים, זה לא שיש בחורות שיוצאות עם שמלות לרכיבה בשטח, ככה שלא ברור מה הקטע.
ומה ההבדל המהותי בין אופניים רגילות קטנות לבין אופני נשים?
מעבר לזה לגבי הדגמים מהמעט שראיתי הspecialized מזכירים לי חברות של רכבי יוקרה או רכבים אירופאים גרמנים,
במחירי כניסה אתה בקושי מקבל גלגל, רק אם אתה רוצה לשים איזה עשריה רק אז תקבל הכל.
נראה לי נלך לכיון של Merida, giant וכו...
תודה!


חזרה לפורום