טקסט הודעת פורום
3/21/2012 10:51:00 AM
igor
קשקוש
נושא:
קשקוש
תאריך:
3/21/2012 10:51:00 AM
מחבר/ת:
igor
לי זה נראה מחיר טוב, 3500 עבור דגם של 2009 זה המחירים היום.
בוא נגיד שלא תצמא ביותר זול.
חזרה לפורום