הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/21/2012 10:51:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  igor עם תוכן  קשקוש
נושא: קשקוש תאריך: 3/21/2012 10:51:00 AM
מחבר/ת: igor

לי זה נראה מחיר טוב, 3500 עבור דגם של 2009 זה המחירים היום.
בוא נגיד שלא תצמא ביותר זול.


חזרה לפורום