הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/21/2012 1:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  דווקא לspecialized
נושא: דווקא לspecialized תאריך: 3/21/2012 1:56:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

יש להם דגמי כניסה (בתחום של כ-2000 ש"ח) לא רעים בכלל, ואפילו כולל דגמים לנשים.

לדעתי יש שוני מסויים בגיאומטריה, מעבר להנמכת ה- top tube אשר גם הוא (בדגמי נשים) לא כזה המיועד לשמלה ;)




חזרה לפורום