טקסט הודעת פורום
| 3/21/2012 1:56:00 PM |
|
נושא: דווקא לspecialized תאריך: 3/21/2012 1:56:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
יש להם דגמי כניסה (בתחום של כ-2000 ש"ח) לא רעים בכלל, ואפילו כולל דגמים לנשים.
לדעתי יש שוני מסויים בגיאומטריה, מעבר להנמכת ה- top tube אשר גם הוא (בדגמי נשים) לא כזה המיועד לשמלה ;)
|
חזרה לפורום |
|
|