הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/21/2012 4:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  קסדה
נושא: קסדה תאריך: 3/21/2012 4:24:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

אני רוכב איתן כבר מעל 5 שנים.
זו קסדת פול פייס מאוד קלה (שהיא לא קרבון) נוחה,מאווררת ובמחיר טוב.
מומלצת מאוד.


חזרה לפורום