טקסט הודעת פורום
3/21/2012 4:24:00 PM
גיא בראל
קסדה
נושא:
קסדה
תאריך:
3/21/2012 4:24:00 PM
מחבר/ת:
גיא בראל
אני רוכב איתן כבר מעל 5 שנים.
זו קסדת פול פייס מאוד קלה (שהיא לא קרבון) נוחה,מאווררת ובמחיר טוב.
מומלצת מאוד.
חזרה לפורום