הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/21/2012 4:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  igor עם תוכן  לא הבנת אותי
נושא: לא הבנת אותי תאריך: 3/21/2012 4:37:00 PM
מחבר/ת: igor

אני התכוונתי שאם המפרט אכן כמפורט, ומצב האופניים טוב - ברור שרק לאחר בדיקה.

המחיר ריאלי עבור הדגם הזה בשנתון הזה.

גם להגיד כאן סתם מחיר נמוך כמחיר ריאלי זה שטויות.

בן-אדם צריך עזרה בלהחליט וזה שכותבים לו שהוא אמור לשלם מחיר כמו 2500, זה לא תמיד מציאותי.
עבדתי בעברי בחנות שמוכרת גם יד שנייה, ובחנויות המחירים עוד יותר גבוהים ממה שאפשר להשיג אצל אנשים פרטיים שמוכרים.


חזרה לפורום