טקסט הודעת פורום
| 3/22/2012 4:34:00 PM |
|
נושא: אוקי... תאריך: 3/22/2012 4:34:00 PM
מחבר/ת: Odpr Po
אז האם יש מנשא, שניתן לשליטה של רוחב זרועות ב THULE ? במחיר סביר? אני מכיר את SARIS BONES האם שווה להשקיע ב 3 אופניים (שיהיה...) או עדיף 2.. ?
|
חזרה לפורום |
|
|