טקסט הודעת פורום
| 3/22/2012 6:15:00 PM |
|
נושא: האם אתה יכול לשנות את מרחק המוטות? תאריך: 3/22/2012 6:15:00 PM
מחבר/ת: Odpr Po
כלומר המרחק בין שני המוטות הראשיים שעליהם יושבים האופניים. כרגע חסרים לי איזה 2 סנטימטר וזה משגע. מעבר לזה יש לי I 30, י תאים ?
|
חזרה לפורום |
|
|