נושא: מוט אוכף תאריך: 3/23/2012 7:29:00 AM
מחבר/ת: שאול רייפן
שלום לכולם
הבורג של המושב נגזר בשעת הרכיבה.
מדובר בהברגה עדינה וממש אין לי מושג היכן להשיג בורג.(הבורג נמכר יחד עם המוט)
במידה ולא תהיה בררה, אצטרך לרכוש מוט אוכף (30.9). אני רוכב בשטח (געתון/כזיב) . מה מומלץ?
אשמח לעזרתכם.
תודה שאול
|