הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/23/2012 6:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ל ב עם תוכן  "המרידה לא שווים..." מאיפה המצאת את הבבל"ת הזה?
נושא: "המרידה לא שווים..." מאיפה המצאת את הבבל"ת הזה? תאריך: 3/23/2012 6:58:00 PM
מחבר/ת: ל ב

ידידישהצהיר שהמרידה לא טובים אחרי שנתיים???!!!...,
אין זוג אופניים אחד שדומה למשנהו הן מבחינת המפרט הטכני והן מבחינת אופי הרכיבה.
ההצהרה שלך מזיקה ואין לה כיסוי.
חבל לבלבל מישהו שמחפש משהו טוב ולהדביק סטיגמות חסרות שחר.
ההמלצה הרלוונטית - תיקח איתך מישהו שמבין, תרגיש ברכיבה וחשוב לא פחות להעביר אותם בדיקה


חזרה לפורום