נושא: האם משהו יכול לעשות לי סדר בחברות האופניים, תאריך: 3/24/2012 11:58:00 AM
מחבר/ת: Odpr Po
אני מתכנן לקנות זוג, ומקבל סחרחורת מכל החברות הקיימות, לכל חנות שאני מבקר אומרים לי שהחברות שהם מחזיקים הם הכי טובות בעולם. למרות שלא אכפת לי מאיזה מותג נחשב הכי טוב, כן הייתי רוצה לקבל תמונה אוביקטיבית. כי אני קורא הרבה פה, שלדוגמא חברה מסוג מסוים נחשבת פחות מאחרת, ועל כן הגוף של האחת שביר יותר וכו... אז מה באותו רמה?מי יותר מי פחות? ספשילזד, טרק, גיינט? ספשילזד הכי טובים? או נחשבים כאלה? גרי פישר? מרידה? יש גם חנויות שמחזיקות חברות שבחיים שלי לא שמעתי ושאתה שואל מה זה? צוחקים ואומרים לך: ״ מה אתה לא מכיר? זה. החברה הכי טובה בעולם...״ אשמח לעזרה...
|