טקסט הודעת פורום
| 3/24/2012 9:04:00 PM |
|
נושא: צמיג מאקסיס אדוונטג´ תאריך: 3/24/2012 9:04:00 PM
מחבר/ת: עידו אנדר
אהלן,
אני מעוניין לרכוש צמיג עבור הגלגל הקדמי, maxxis advantage wire 26X2.25 בחנות מקוונת...
איך אני יודע אם זה צמיג טיובלס ?
דרך אגב יעלה לי 180 ש"ח, המחיר סביר ?
תודה !
|
חזרה לפורום |
|
|