הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/24/2012 11:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלמה גרטמן עם תוכן  זה לא טיובלס
נושא: זה לא טיובלס תאריך: 3/24/2012 11:41:00 PM
מחבר/ת: שלמה גרטמן

השאלה היא מה סגנון הרכיבה?
האם החישוקים שלך הם טיובלס מקורי או שאתה מבצע הסבה?
אני אישית רוכב על צמיגים צרים יותר ואוהב קנדה נבגל מקדימה ומקסיס קרוסמרק כאחורי.
אני רוכב עם צמיגי 2.1 שלי מספיקים.
לשניהם יש גרסאות רחבות יותר


חזרה לפורום