טקסט הודעת פורום
| 3/25/2012 6:01:00 AM |
|
נושא: צמיג קידמי תאריך: 3/25/2012 6:01:00 AM
מחבר/ת: שאול רייפן
שלום לכולם
על איזה צמיג אתם ממליצים ?
1. צמיג קידמי. 2. ונטיל רגיל/מכונית 3. רוכב שטח (ירידות, עליות, דרדרת) 4. לא תחרותי. 5. לא יקר
תודה שאול
|
חזרה לפורום |
|
|