נושא: MERIDA TM 900 תאריך: 3/25/2012 11:24:00 AM
מחבר/ת: ofir dado
היי, לי היו מרידה TM 900 עד לפני חצי שנה שנת 2009 מכרתי אותם וקניתי לי STUMPJUMPER ELITE, מכרתי את המרידה ב- 3500 ואני חושב שזה מחיר מצוין, הרכיבים XT, ברור שלאופניים של שנתיים כבר החלפתי צמיגים ורפידות ועשיתי בלידינג, מה אפשר לעשות לרוב אנשים רוכבים בשישי שבת כמוני, כך שבסופו של יום גם לאחר שנתיים האופניים יכולות להיות במצב ממש טוב(אני לא אומר מושלם, יהיו רעשים) ובקשר ל מרידה אני קניתי אותם לאחר 3 רכיבות, וזאת הייתה החטה מעולה אלו אופניים טובות וסלחניות בעלות מזלג קדמי של 130 שמכפה כמעט על כול טעות, ברקסים טובים והילוכים ממש טובים, אני אומר שאם אתה מוצא תקנה.
|