הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/25/2012 2:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלמה גרטמן עם תוכן  אני מאד אוהב את הנבגל בתור קידמי
נושא: אני מאד אוהב את הנבגל בתור קידמי תאריך: 3/25/2012 2:18:00 PM
מחבר/ת: שלמה גרטמן

אחיזה מעולה ביותר אני רוכב עם 2.1 שנראה כמו 2.35 ויש 2.35 שאיתו אפשר ממש להשתולל.
בהסבה של צמיגי קנדה כדאי להשתמש בחומר של Terra-s או של ג´ו שלא מכיל אמוניה כיוון שקרו מקרים שחומר האטימה תקף את הצמיג (לי תקף צמיג אחד מתוך כ 8 שהישתמשתי)

בגדול צמיגי טיובלס יקרים יותר וכבדים יותר.

יש כאלו שמבצעים הסבה עם צמיגים רגילים.
הצמיגים היעודיים לטיובלס הם בעלי דופן עמידה יותר וסובלים פחות מקריעות.
לרוכבים קלי משקל שרוכבים פחות אגרסיבי גם צמיגים רגילים יכולים להתאים והם גם קלים יותר מצמיגי טיובלס.



חזרה לפורום