נושא: החלטתי על אדוונטג´ טיובלס תאריך: 3/25/2012 10:54:00 PM
מחבר/ת: עידו אנדר
קראתי קצת בכל מיני כתבות ופורומים.. לדעתי יותר מתאים לי האדוונטג´... הבעיה עכשיו שאני לא מוצא ברוחב יותר מ2.10 שהוא טיובלס
http://shop.harim.co.il/product_info.php?products_id=2484
זה לא טיובלס נכון? יש לך אתר / המלצה איפה אני יכול לקנות 2.25/2.35 טיובלס
תודה רבה !
|