הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/25/2012 10:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידו אנדר עם תוכן  החלטתי על אדוונטג´ טיובלס
נושא: החלטתי על אדוונטג´ טיובלס תאריך: 3/25/2012 10:54:00 PM
מחבר/ת: עידו אנדר

קראתי קצת בכל מיני כתבות ופורומים..
לדעתי יותר מתאים לי האדוונטג´...
הבעיה עכשיו שאני לא מוצא ברוחב יותר מ2.10 שהוא טיובלס

http://shop.harim.co.il/product_info.php?products_id=2484

זה לא טיובלס נכון?
יש לך אתר / המלצה איפה אני יכול לקנות 2.25/2.35 טיובלס

תודה רבה !


חזרה לפורום