הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/26/2012 1:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלכס אברמסון עם תוכן  האם לעשות שינויים באופניים
נושא: האם לעשות שינויים באופניים תאריך: 3/26/2012 1:38:00 PM
מחבר/ת: אלכס אברמסון

שלום לכולם,
קניתי אופניים TREK FUEL EX7. בהם חיבור של משאבה צר (צרפתי). המתאם לא עוזר ממש אם אני רוצה לנפח גלגל בתחנת דלק. השאלה האם כדי לקדוח ולהרחיב את הפתח כדי שהחיבור הרגיל יכנס? האם זה משפיע על חוזק הגלגל....
אשמח אם תעזרו לי
תודה מראש,
אלכס


חזרה לפורום