טקסט הודעת פורום
| 3/27/2012 5:07:00 AM |
|
נושא: ישנן חויות המתמחות בברגים תאריך: 3/27/2012 5:07:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
יש כמה כאלה בדרום ת"א ("הבורג", למשל), וקשה לי להאמין שלא תמצא משהו מתאים בחנות כזאת. תביא איתך את השבור כדוגמה, וגם את המוט, כדי לודא באותו רגע שזה מתאים.
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|