הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/27/2012 5:11:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא מומלץ לשטוף את האופניים במיים...
נושא: לא מומלץ לשטוף את האופניים במיים... תאריך: 3/27/2012 5:11:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

ובודאי לא לתת למים להתקרב למיסבים השונים.

אני לא בטוח איזה דגם יש לך, אבל כנראה שצריך לפתוח, לנקות ולגרז. אם המיסבים סגורים - כדאי לקנות חדשים.
ולהמנע מלשטוף אותם במיים, בודאי לא לקרב לשם סבון, ולא לחשוב אפילו על שטיפה בלחץ, אפילו נמוך.

בהצלחה


חזרה לפורום