נושא: לא מומלץ לשטוף את האופניים במיים... תאריך: 3/27/2012 5:11:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
ובודאי לא לתת למים להתקרב למיסבים השונים.
אני לא בטוח איזה דגם יש לך, אבל כנראה שצריך לפתוח, לנקות ולגרז. אם המיסבים סגורים - כדאי לקנות חדשים. ולהמנע מלשטוף אותם במיים, בודאי לא לקרב לשם סבון, ולא לחשוב אפילו על שטיפה בלחץ, אפילו נמוך.
בהצלחה
|