הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/27/2012 1:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רן לזר עם תוכן  הבדלים עיקריים בין אופני נשים לגברים
נושא: הבדלים עיקריים בין אופני נשים לגברים תאריך: 3/27/2012 1:12:00 PM
מחבר/ת: רן לזר

1. זוית הTOP TUBE הינה תלולה יותר וכן הטופ טיוב בד"כ קצר יותר.
2. חלקי היגוי- סטם וכידון קצרים יותר מאשר באופני גברים- נובע גם משוני בפרופורציות.

3. ידיות הבלמים קטנות יותר ומותאמות לכפות הידיים.

באשר לאופני נשים באיבזור גבוה , קיימים היום דגמי עילית לנשים -אני מכיר דגמים של קנונדייל וספשיאליזד יעודיים לנשים כאשר קיים גם מגוון מבחינת סודג האופנים ( ז"ק , ש"מ) ץ בנוסף לספשיאליזד יש גם דגם @) יעודי 0 נקרא FETE)


חזרה לפורום