נושא: הבדלים עיקריים בין אופני נשים לגברים תאריך: 3/27/2012 1:12:00 PM
מחבר/ת: רן לזר
1. זוית הTOP TUBE הינה תלולה יותר וכן הטופ טיוב בד"כ קצר יותר. 2. חלקי היגוי- סטם וכידון קצרים יותר מאשר באופני גברים- נובע גם משוני בפרופורציות.
3. ידיות הבלמים קטנות יותר ומותאמות לכפות הידיים.
באשר לאופני נשים באיבזור גבוה , קיימים היום דגמי עילית לנשים -אני מכיר דגמים של קנונדייל וספשיאליזד יעודיים לנשים כאשר קיים גם מגוון מבחינת סודג האופנים ( ז"ק , ש"מ) ץ בנוסף לספשיאליזד יש גם דגם @) יעודי 0 נקרא FETE)
|