הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/27/2012 11:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוסי כספי עם תוכן  מעוניין בחוות דעת
נושא: מעוניין בחוות דעת תאריך: 3/27/2012 11:44:00 PM
מחבר/ת: יוסי כספי

האם אופניים מתוצרת GT I DRIVE מומלצות לרכיבת שבילים וקצת סינגלים בולם אחורי פוקס קידמי מניטו SPLIT או משהו דןמה 130 MM האופניים במצב כמעט חדשות לא נרכבו כמעט האם חובה לטפל בבולמים מיידית האופניים בני 4 שנים
אודה על תגובה מהירה והאם מישהו שרכב על אופניים כאלו יכול לספר האם הם מטפסות בקלות


חזרה לפורום