נושא: שאלות של מתחיל (מאוד) תאריך: 3/28/2012 10:01:00 AM
מחבר/ת: אביחי אפרתי
שלום, אני רוכב עם אופני שיכוך מלא פשוטים ב"דרכים לבנות" מזה מספר שנים. התחלתי לחלות ב"שידרוגיטיס" ובמקביל אני נוסע בקיץ לארה"ב. אני שוקל להתחיל לטפל באופניים בעצמי (מן הסתם אהרוס אותם וכך יהיה לי תירוץ נהדר לקנות זוג חדש): 1. האם כדאי לקנות חלקים / כלי עבודה בארה"ב? האם הם יהיו זולים יותר? 2. האם בכלי עבודה לאופניים יש נושא של השיטה מילימטרים / אינצ´ים? 3. איך כדאי להיכנס לנושא של תחזוקה עצמית של אופניים דרך קורסים מסודרים? דרך חנות האופניים השכונתית? דרך סרטונים ומסמכים של יצרנים מהאינטרנט?
תודה וחג שמח.
|