נושא: תודות תאריך: 3/28/2012 12:48:00 PM
מחבר/ת: אביחי אפרתי
הי, 1. אקנה, מילימטרי, באופניים לא ראיתי הפרשים שמצדיקים קנייה (בדקתי מחירי דגמים זהים כאן ושם ממותג אחד וההפרש היה זניח עבור אופניים בעלות של בערך 2500 דולרים). בעית המשקל לא מטרידה אותי. אני נוסע עם המשפחה. 2. נקווה שיהיה מילימטרי בארה"ב. 3. אתחיל מהדברים הפשוטים.
המון תודה וחג שמח.
|