נושא: גם אני הייתי שם.. תאריך: 3/28/2012 8:59:00 PM
מחבר/ת: נטע סיני
לפי הבנתי אתה רוכב מתחיל (תקן אותי אם אני טועה :eek: ) השוק מלא באופניים - בטווח המחירים שאתה נוקב וסגנון הרכיבה שהצגת אין מלא אופציות שוות - אבל ניתן לגלות כמה פנינים יחסיות !
ניראה לי שאתה נוקב בשמות של חברות ששמעת עליהן משיטות בחנויות או מחברים... לכל החברות הידועות יש קו מוצרים בנישות שונות ובטווח מחירים רחב (2000-35000 שקל !).
אני ממליץ על גלגלי "29 זנב קשיח באופן כללי לפי מה שהגדרת. לספשלייזד ולמרידה יש גם דגמים מקבילים אבל במחיר גבוהה בכ 30% בלי סיבה אמיתית.
אם חברת GT נראית לך לא מושכת בגלל סיבות לא ענייניות אתה טועה ובגדול :) כבר מספר שנים הם הממולצים ביותר בנישה של אופני כניסה והדגם הזה בכללם.
ודרך אגב, מנסיוני ומנסיון אחרים, כדאי תמיד למשוך מעלה כמה שאתה יכול בבחירת האופניים - זה יותר זול מלשדרג לאחר שנה כשתתחיל להבין מה ולמה ...
ובאופן כללי, כדי לגבש עמדה והבנה, קרא חוות דעת בחוברות, אתרים מקצועיים וכו´
אם תוכל (וזה חשוב מאד) לקחת לרכיבת מבחן של יותר מסיבוב לחניית החנות.
|