הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/29/2012 4:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Odpr Po עם תוכן  לא הבנתי את הקשר לעצלן....
נושא: לא הבנתי את הקשר לעצלן.... תאריך: 3/29/2012 4:38:00 PM
מחבר/ת: Odpr Po

יצאתי מנקודת הנחה שמכנסיים מסוג כזה שלובשיםן ללא תחתונים... הם לא משהו שרוכשים יד שניה.
המידע הזה חדש, שיש אנשים שיש להם לא במידה המתאימה.
בכל מקרה, אני לא מתכוון לקנות דבר כזה יד שניה.
תודה.




חזרה לפורום