טקסט הודעת פורום
| 3/29/2012 4:38:00 PM |
|
נושא: לא הבנתי את הקשר לעצלן.... תאריך: 3/29/2012 4:38:00 PM
מחבר/ת: Odpr Po
יצאתי מנקודת הנחה שמכנסיים מסוג כזה שלובשיםן ללא תחתונים... הם לא משהו שרוכשים יד שניה. המידע הזה חדש, שיש אנשים שיש להם לא במידה המתאימה. בכל מקרה, אני לא מתכוון לקנות דבר כזה יד שניה. תודה.
|
חזרה לפורום |
|
|