נושא: מצטער אם נפגעת :( תאריך: 3/29/2012 6:59:00 PM
מחבר/ת: נטע סיני
הכוונה היתה לקרוא מה מציעים... לא אמרתי לקנות משומש, אמרתי "יד 2"! ניתן גם להוריד במחיר (בצורה סבירה) כי למוכר באמת אין מה לעשות במידה לא נכונה (אם תתנהג בחזירות מחיר, הוא גם לא ימכור...). אם אתה במרכז (שם רוב המפרסמים) ניתן לקבל מכנסי רכיבה טובים בחצי מחיר ופחות -לך ותמדוד. וזה הרבה כסף שאותם תשקיע במקום אחר (באופניים החדשות אולי.. :) )
הנה דוגמא: http://www.harim.co.il/yad2/140407/מכנסי-רכיבה-Fox-slambozo-cargo.htm
|