הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/29/2012 8:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ל ב עם תוכן  יש למישהו מושג לאן אפשר להכנס/איזה שטח מיועד הצמיג
נושא: יש למישהו מושג לאן אפשר להכנס/איזה שטח מיועד הצמיג תאריך: 3/29/2012 8:02:00 PM
מחבר/ת: ל ב

מכובדים שלום,
מצורפת תמונה-הצמיג די חדש, לא משופשף במרכז אך שטוח עם חספוס עדין וקוביות שוקולד בצדדים.
בדופן שלו יש צבע אדום.
כתוב כמובן שזה KENDA אך ללא סוג וכמובן 26X2.0
נראה כמו שעטנז אבל אשמח לשמוע חוות דעת מקצועית.
תודה


חזרה לפורום