טקסט הודעת פורום
3/29/2012 9:57:00 PM
שלמה גרטמן
זה צמיג סמי סליק
נושא:
זה צמיג סמי סליק
תאריך:
3/29/2012 9:57:00 PM
מחבר/ת:
שלמה גרטמן
הוא טוב לכביש ,דרכי כורכר ושבילים כבושים.
הוא לא נועד לרכיבה ממש בסינגלים ובמקומות עם אחיזה בעייתית.
חזרה לפורום