הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/29/2012 10:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוסי כספי עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 3/29/2012 10:05:00 PM
מחבר/ת: יוסי כספי

תודה על ההמלצה על GT קניתי אותם היום עשיתי טיפול לבולם הקדמי והסבתי צמיגים לטיובלס בעזרת ערכה יעודית היה בגלגלים פס גומי כבד מאוד כך שחסכתי המון משקל מהגלגלים בכל אופן תודה על התגובה הכנה
נראה לי שבסוף השבוע הקרוב אחגוג !


חזרה לפורום