נושא: (איתי) עדיין לא תאריך: 11/21/2002 7:54:00 PM
מחבר/ת: סופר שניצל (אלון .מ)
מה קורה (לאנס)איתי :D האיטרנט שלי עדיין לא סודר (כפי שאמרתי הכל בגדר דיבורים) אם היה לי א.ד.ס.ל. סביר שהייתי מחזיר לך תשובה מיד ולא יומיים אחרי (יש לי איטרנט רגיל) ודרך אגב מתי חזרת מהפגרה? :laugh: :laugh:
|