טקסט הודעת פורום
| 3/29/2012 10:18:00 PM |
|
נושא: שאלה:ניקוי בקיטור תאריך: 3/29/2012 10:18:00 PM
מחבר/ת: חיים
עד היום הייתי מנקה את האופנים עם קיטור כדי להגיע לכל מיני מקומות צרים וגם להמיס כל מיני שומנים שנדבקו עכשיו שדרגתי את האופניים ורציתי להיות בטוח עם זה כמובן שהייתי משמן לאחמ"כ וסה"כ לא נראה שגרמתי נזק מסוים
|
חזרה לפורום |
|
|