טקסט הודעת פורום
| 3/29/2012 11:30:00 PM |
|
נושא: לא בהכרח נכון תאריך: 3/29/2012 11:30:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
הנה למשל למקסיס יש גרסה של ה- high roller שהיא סמי סליק.
ואפילו סטב פיט רכב אם הצמיד הנ"ל בתחרות הראשונה בסבב DH העולמי כצמיג אחורי.
http://www.pinkbike.com/photo/7845997/
peace
|
חזרה לפורום |
|
|