טקסט הודעת פורום
| 3/29/2012 11:42:00 PM |
|
נושא: סטיב פיט כנראה יכול להרשות לעצמו תאריך: 3/29/2012 11:42:00 PM
מחבר/ת: שלמה גרטמן
וכשהוא ישלוט באופניים כמו סטיב פיט או לפחות קרוב לקח אז גם הוא יוכל לרכב עם זה במסלול טכני. לרוכב הממוצע לא הייתי ממליץ להכנס לסינגל בירידה ועם דרדרת עם צמיג כזה.
|
חזרה לפורום |
|
|