הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/30/2012 12:01:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  כל מה שאני אומר
נושא: כל מה שאני אומר תאריך: 3/30/2012 12:01:00 AM
מחבר/ת: זיו פרץ

זה שלא הכל שחור ולבן.

לדרדרת ממש לא הייתי נכנס עם צמיג כזה. הייתי בוחר צמיג אחר. אבל יש תנאים שכן הייתי בוחר אותו. בייחוד אם הייתי מתחרה והיו לי ספונסרים. :)

הצמיג הזה אפילו מיועד לנסיעה אגרסיבית. בייחוד בתור אחורי. הוא מאפשר גלגול מהיר בישורת ואחיזה טובה בסיבובים.

אגב סטיב פיט הפסיד כמה שניות בגלל הצמיג הזה וכנראה יכל להשיג תוצאה יותר טובה עם צמיג שהוא לא סמי סליק.


חזרה לפורום