נושא: בעיה בבולם קדמי תאריך: 3/30/2012 12:27:00 AM
מחבר/ת: יעקב ביטון
שלום...יש לי אופני kona stuff. הבולם הקדמי שלי הוא marzocchi dirt jumper 4 . כעיקרון הבולם מיועד לרכיבת דירט או סטריט.(הבנתם את הכיוון) אני שוקל בערך כ45 ק"ג אני ילד קטן יחסית בן 13. הבעיה היא שהבולם הוא רך מדי(אני סוגר אותו בקלות מדי !!!!! ) שמתי לו מודד מהלך(גומיה על אחת מרגלי הבולם כדי לבדוק עד לאן הגעתי) ואני הגעתי פשוט עד הסוף זה לא ייאמן !!!! אין לבולם הזה אפשרות כיוון קשיחות/ריבאונד וכל הדברים האלה..... מישהו יכול לעזור לי אולי ? למה הבולם רך ככה ומה אפשר לעשות ? תודה מראש לעוזרים. נ.ב אני מוכר את האופניים למעוניינים.... :)
|