נושא: Trek Fuel EX 5 חוות דעת.. תאריך: 3/30/2012 1:44:00 AM
מחבר/ת: O
שלום, אני נמצא בארה"ב למספר שנים ויש באפשרותי לקנות Fuel Ex 5 מסוף שנת 2010 (יד שנייה )במצב טוב עבור $1100. האם זהו מחיר טוב? לא רכבתי זמן מה. אני רוכב בסגנון מגוון וחשוב לי שהאופננים יהיו פשרה טובה לכל הסגנונות. תודה למגיבים.
|