נושא: ההבדלים לא קיצוניים, ושלושתם מתאימים לדרישתך תאריך: 3/30/2012 6:08:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
מערכת ההילוכים של הפוג´י איננה ברמת דאור - רק המעביר האחורי כזה. שאר המערכת ברמת אליויו - בהחלט דרגה אחת מעל הקונה והפלט.
לקונה יש הבולם הטוב מכולם - זה יתבטא לאורך זמן, לא בטוח שבטווח הקצר.
הקונה גם נהנית מהבלמים הטובים ביותר, לטעמי - אמינים ונוחים מאוד לשימוש ולתחזוקה. הפוג´י במקום השני. לפלט בלמי דיסק מכאניים, שאני ממש לא אוהב - אילו נאלצתי לקנות אותה הייתי שוקל החלפה במעמד הקניה.
אילו נדרשתי לבחור מבין השלושה הייתי הולך עם הקונה - אבל לא הייתי משלם עליה הרבה יותר. במקום השני בהפרש קטן מאוד הפוג´י.
|