נושא: אם המקומות הצרים שניסית להגיע אליהם תאריך: 3/30/2012 6:24:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
לא כוללים קרבה לצירים ומסבים, ואטמי הבולם - לא נורא.
אין צורך בנקיון מוגזם כזה לאופניים, אבל הבעיה הכי גדולה בניקוי אופניים בכלל, ועם אמצעים אגרסיביים בפרט, היא שאתה עלול לפגוע בשימון והגירוז של המיסבים השונים (צירי גלגלים, ציר מרכזי, מערכת ראש, צירי פדלים, צירי השלדה) והבולמים, ולהחדיר לכלוך לא רצוי מעבר לאטמים.
הנזק לא מורגש מיד, על פי רוב, אלא לאורך זמן.
שבת שלום
|