טקסט הודעת פורום
| 3/30/2012 3:49:00 PM |
|
נושא: מודה לכם על התשובות תאריך: 3/30/2012 3:49:00 PM
מחבר/ת: אדם לוי
בסופו של דבר לאחר נסיעות מבחן רבות החלטתי לרכוש TREK 4300 DISC דגם 2012. הרגישו לי נוחות מאוד, באיכות טובה (למרות שהבנתי שישנם הרבה שאינם אוהבים את אופני טרק) וגם המחיר היה טוב. דרך אגב איך הבולמים של סאנטור?
|
חזרה לפורום |
|
|