הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/31/2012 3:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  הבולמים של סאנטור
נושא: הבולמים של סאנטור תאריך: 3/31/2012 3:54:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

לא רעים, אבל מתבלים מהר, יחסית, ולמיטב ידיעתי אין יבואן רשמי בישראל ולכן אין מי שיספק חלפים ואחריות.
לאופני כניסה יכול להיות מספק (תלוי בדגם).
השידרוג הראשון שלי באופני הכניסה שלי היה בולם של מאניטו.

לגבי טרק - האופניים דוקא בסדר גמור.....


חזרה לפורום