הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/31/2012 7:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אדם לוי עם תוכן  איתן מה היו האופניי כניסה שלך?
נושא: איתן מה היו האופניי כניסה שלך? תאריך: 3/31/2012 7:58:00 PM
מחבר/ת: אדם לוי

והיום אחרי סינגל ראשון של 30 ק״מ היה די טוב.
בנוסף כמה עלה לך הבולם כשהחלפת?
והאם ניתן להחליף גם בטרק אצלי?


חזרה לפורום