טקסט הודעת פורום
3/31/2012 7:58:00 PM
אדם לוי
איתן מה היו האופניי כניסה שלך?
נושא:
איתן מה היו האופניי כניסה שלך?
תאריך:
3/31/2012 7:58:00 PM
מחבר/ת:
אדם לוי
והיום אחרי סינגל ראשון של 30 ק״מ היה די טוב.
בנוסף כמה עלה לך הבולם כשהחלפת?
והאם ניתן להחליף גם בטרק אצלי?
חזרה לפורום