נושא: אבד תיק ציוד!!!! תאריך: 4/1/2012 7:55:00 AM
מחבר/ת: אורי 321
אהלן, במהלך נסיעה ביום שבת לרכיבה עף לנו מהעגלה תיק צ´ימידן צבאי עם ציוד רכיבה מלא (קסדה טרוי לי דיזינג אדומה,גוגל חדש בצבע לבן,צביצב של 661,מגני רגליים של פוקס,מגניי ידים של 661 וכפפות). אם מישהו מצא את התיק או שמע על זה משהו מתבקש ליצר קשר. אורי - 0546330015 המוצא הישר יבוא על שכרו.
|