הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/1/2012 5:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yehuda עם תוכן  בעיה בפדלים
נושא: בעיה בפדלים תאריך: 4/1/2012 5:42:00 PM
מחבר/ת: yehuda

שלום,
מתי שאני מפדל בעומס אני מרגיש ושומע קליקים מהפדל הימני,האם אני יכול לטפל בזה לבד או ללכת לחנות שקניתי?
תודה רבה.


חזרה לפורום