טקסט הודעת פורום
4/1/2012 5:42:00 PM
yehuda
בעיה בפדלים
נושא:
בעיה בפדלים
תאריך:
4/1/2012 5:42:00 PM
מחבר/ת:
yehuda
שלום,
מתי שאני מפדל בעומס אני מרגיש ושומע קליקים מהפדל הימני,האם אני יכול לטפל בזה לבד או ללכת לחנות שקניתי?
תודה רבה.
חזרה לפורום